Dodano do koszyka.

Usunięto z koszyka.

AUX – JEDEN Z LIDERÓW AZJATYCKIEGO RYNKU KLIMATYZACYJNEGO

AUX jest jednym z trzech liderów azjatyckiej branży klimatyzacyjnej. Na różnych etapach rozwoju marka była wielokrotnie nagradzana, a jej prestiż potwierdzają liczne certyfikaty jakości.
Nieustannie doskonaląca swoje technologie, a jednocześnie stale dbająca o najwyższy poziom jakości oferowanych urządzeń marka AUX stała się synonimem wysokiej jakości urządzeń chłodzących, które cechuje energooszczędność, trwałość oraz atrakcyjna cena. Wszystkie te cechy w połączeniu z bogatą ofertą produktową sprawiają, że klimatyzatory AUX są jednymi z najchętniej wybieranych przez klientów na całym świecie.

Klimatyzatory AUX
Oferta klimatyzatorów oraz systemów klimatyzacji AUX obejmuje rozwiązania dla domu, biura i przemysłu. Znajdziemy w niej:

  • klimatyzatory ścienne dostępne w wariancie inverter i multi. Pierwsze zapewniają płynną regulację pracy sprężarki w urządzeniu zewnętrznym, drugie umożliwiają klimatyzowanie kilku pomieszczeń przy zastosowaniu jednej jednostki zewnętrznej.
  • klimatyzatory kasetonowe przeznaczone do montażu w bardzo niewielkiej przestrzeni międzystropowej.
  • niezwykle dyskretne klimatyzatory kanałowe umożliwiające dostarczanie wentylowanego powietrza do kilku pomieszczeń jednocześnie.
  • klimatyzatory sufitowo-podłogowe przeznaczone do montażu w długich i wąskich pomieszczeniach.
  • agregaty wody lodowej o konstrukcji modułowej.
  • klimakonwertory przeznaczone do chłodzenia lub grzania pomieszczeń wyposażonych w systemy wodne – wody lodowej lub grzewczej.
  • systemy chłodząco-grzewcze  typu VRV bazujące na przyjaznym dla środowiska czynniku chłodniczym R410A.

Pozycja, która zobowiązuje…
Jako jeden z liderów rynku, który bardzo wysoko podniósł poprzeczkę swoim konkurentom marka AUX nie ustaje w wysiłkach, aby oferować swoim klientom jeszcze więcej. Obecnie marka skupia się na budowie kompleksowej sieci usługowej, której podstawowym zadaniem będzie połączenie zaopatrzenia, produkcji pośredniej i sprzedaży końcowej.